Nu

en två veckors semester från los bloggos.
Har bara jobbat de två veckorna så ni får klara er :)

Igår var jag Ida Malin och Carina på trädgårn och kollade på Lesra som spelade där. De levererade som vanligt. Jag ser grymt mycket fram emot skivan. Mkt bra. Speciellt när David Sandström ska va med på en låt. Det är stort.

Annars så målar vi på här hemma, målar en hylla, ett sängbord och proppskåpet. Längtar tills allt det är klart. Sen så har vi bara golvet kvar i hallen som ska läggas och sen ska jag o Lason ta semester från storfixningen! :)

På fredag blir det Ikea med Lisa och kanske Sandra. Kommer bli kanon!

Idag är det fotboll som gäller! Åååååh va spännande det kommer bli! Som vanligt då! Men det värsta är att matchen spelas på umedalens IP och den läktare som finns där är typ gjord på 40 talet och kan gå sönder vilken sekund som helst, känns det som när man sitter där och vinglar... Så det blir filt och gräs för min del.



Annars har jag inte så mycket att berätta. Eller joo, jag har ju det.... men inget som jag vill säga här! :)

Nu ska jag ut på den soliga ballen och måla med Johan.
Hej då!
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0