UFC mot Skellefteå ikväll...

Helt sjukt nervös är jag inför kvällens match... Hur kommer det gå?
Jag hoppas givetvis på att UFC kommer att ta hem det och att Johan "min baby" Larsson prickar in alla mål (behöver verkligen det i VF coachen). Snälla snälla snälla... Men det verkar som att han har tänkt sig något liknande för idag ville han att jag skulle göra köttfärssås o spagetti åt han, samma som han åt innan förra matche mot ske-å där han gjorde 2 mål. Visst var det väl det vi åt? Jag tror iaf det. Han är ganska så vidskeplig, det han gjorde sist det gick så bra måste han göra igen osv, samma låtar innan match, samma hår som sist (uppsatt eller utsläppt?) osv. Nu har jag ju klippt 10 cm ungefär så nu borde ju längden vara samma som sist också ;)

Jag o Lisa ska åka med supporterbussen, känns lite löven men man ska ju göra allting en gång. Sandra verkar inte följa med, hon har huvudvärk. Bajs.

Dagens pepplåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0