braa dagar

Nu har det varit två bra dagar.
Igår gick jag och Ida på prommis och jag gjorde ett bankärende. Skönt att få det gjort, det gick dessutom svinsnabbt. Sen var det krubb klubb hos Ida och Oskar har kommit hem från Belgien. King!
Det verkar som att alla ska fira jul tillsammans ändå! Jag hoppas det!!

Idag har jag jobbat på Idas dagis. Det har varit kul, men nu känner man att man är helt matt i både kropp och själ. Än fast man kanske inte gör så grymt mycket så tar ljudet på!
När jag kom hem spelade Johan julmusik och hade tänt ljus och gjort mysigt! Så då la vi oss i soffan en stund och tog det lugnt. Han med en bok och jag med facebook :)

Sen kom i överens om att vi faktiskt ska synda idag, vi ska käka kebabrulle!! Mmmm!!!! Han tränar nu i "punkrummet" oxh jag tänkte att jag ska nog också anstränga mig så jag duschade OCH idag tvättade jag till och med håret. Sweet!

En låt som I love




Ett lyckat kort på det supersnygga paret!
snygga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0