Lördagen



I lördags hade jag en av dom bästa dagarna, dom började med att jag och Johan (som ser himla sur ut på bilden) for till plaza och käkade frukost! Hur gott som helst och mysigt! Vi satt där i två timmar nästan och sen mötte vi upp Sandra på SF där vi såg "En julsaga" i 3D och den var himla mysig! Under bion började bebisen sparka ordentligt för första gången! Jag kände tre puffar (bergis knytnävsslag) och efter den tredje så berättade jag för Sandra men den slutade såklart när man vill att nån annan ska känna! Sen for vi på Hedvigs hörna för lite kaffe och kaka. Vi planerade för kvällen och kom överens om att Johan skulle åka och träna och jag och Sandra skulle upp till henne och sen förbi affärn påväg hem till mig. Vi lagade indisk kycklinggryta med ris och väntade på våra segrövar till män.
otroligt smickrande bild
Sandra passade på att ta en grymt smickrande bild på min gravkropp...! :)


Mina snygga vänner! :)


Min fina.


SötSandra, Rabban och Victor i bakgrunden!


Sandra sa att jag skulle se snygg ut, så jag drog en Foki pose! Vet int om ja lyckas...! :)


Jag ser ut som en val och Sandra ser ut som en liten arg sak :)

Sen kom underbara Lisa förbi och det dracks lite vin och sen lämnade de flesta mig och min darling för vidare äventyr. Jag tycker det är så himla skönt att Johan är som han är... Annars skulle jag få sitta ensam varje helg efter kl 22-23. Visst får han väl dra ut och svira, men det är ändå skönt att han är hemma, av egen vilja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0