tryffel

Har fått mitt arbetsgivarintyg från sodexo och det står bara de timmar jag jobbat under det närmaste året... Det är inte mycket. Hur ska man kunna bevisa att man jobbat si och så mycket under två snart tre år? Ååååh va drygt.

Annars så har jag varit på info möte på arb.förmedlingen idag, fick liite nya "tips" som jag inte visste. Träffade min svärmor där! Hon förbereder sig inför nästa år då hon måste gå från sitt jobb pga varsel. Hon tyckte att det började synas :) Vi pratade om UL som snart är och hon tycker dock inte att jag och Johan ska kolla kön när vi är där. Vad tycker ni? Jag och Johan lutar åt att kolla, om man nu kan kolla!

Träffade Johan på lunch och sen strosade jag runt på stan och köpte lakritstryffel som jag ska ta med hem till mamma o pappa i helgen. Vi ska dit efter jobbet ikväll. Jobbar från 15-19.. lagom tid.
Nu ska jag vila en stund hade jag tänkt!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sandra

Bry er inte om vad andra säger! vill ni kolla så ska ni kolla! Det är bara skitsnack att man "förstör" överraskningen.. för hela överraskningen med att få barn väl inte att se om det är en flicka eller pojke när barnet kommit ut?? dessutom så är det ju NI som ska ha barn, inte johans mamma eller nån annan...

ÅH! jag brinner haha! minns bara vilken pain in the ass kristofers mamma va.



Om du inte redan visste det så är jag hemskt nyfiken! :)

hoppas ni har en mysig helg i hällnäs!!! vi ses imornpå julemyse!!

2009-12-05 @ 15:34:46
Postat av: Lisa

om jag känner dig rätt så kommer ni kolla:) du är den enda mamman här som har rätt att tycka något om den saken:) (plus tant Lisa då:P som tycker att ni ska kolla.. om det går)

2009-12-06 @ 00:06:05
Postat av: Erica (erre)

Mitt tips är att göra precis det ni känner att ni vill göra.. Vi var jättesugen på kolla men valde att inte göra det för VI kände att vi ville ha kvar överraskningen.. det känns som att det är så det "ska vara" liksom =) Vi är nu jätteglada över att vi hållt oss, vi har ju haft flera chanser, och har fortfarande kvar en (ska ju på ultraljud nästa vecka igen), men är glada att vi hållt oss som sagt... Huvudsaken man gör det man själv tycker och känner.. kram

2009-12-07 @ 19:34:18
URL: http://erikaskrikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0