BM besök!

Har varit hos barnmorskan idag.
Hon tog ven-prover och vi pratade allmänt om hur allting kändes osv.
Sen kände hon på magen efter livmodern och hon kände den och sa att den var så stor som den skulle va i den här veckan. Alltså så är det en bebis därinne. Jag längtar så himla mycket till 15 december då vi får se den lilla bebben!

Hon frågade om sorg, våld och hot. Att det var vanligt att gravida var extra känsliga och hade "tunnare hud" än vanligt och tankar ofta brukade ploppa upp. Men jag kunde som inte komma på nått som kan skrämma upp mig mer än vanligt. Visst, jag grinar lite väl ofta när jag ser på tv och läser om dumma människor. Jag har med andra ord blivit lite mer som pappa! :)

Men seriöst, vem grinar inte över det här klippen??



Eller över det här, Beyonce sjunger för en cancersjuk flicka:


Eller den här stackars fågeln!

Kommentarer
Postat av: sandra

flickans hår är läbbigt! jag grina av skräck!

2009-11-19 @ 14:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0