Ensam.

Om några dagar kommer lösenordet upp!

Idag har jag kört till mamma o pappa i hällnäs och jag och mamma har sytt mina julgardiner! Nu väntar jag bara på första advent! Ska bli så mysigt att få lyssna på julmusik och baka lussekatter osv! Vill att det ska gå fort!

På vägen hem började en lampa lysa, som visade en oljekanna.. Jag ringde Viktor för han vet vad man ska göra, om man ens behöver göra nått....! Han sa att jag skulle stanna på stört! Hans brorsas bils motor hade skurit när han olja tagit slut. Så då stod jag där i kolsvart kväll utan lyse och skulle söka efter olja i bilen, som tur var så hittade jag en liter i skuffen... Då skulle man ju bara hitta vars man skulle he oljan... Med mobilen som lyse såg jag nästan ingenting, men då stannade en bil och en man kom och hjälpte mig! Sen gick bilen som på räls igen!

Nu väntar jag på att Lisa ska komma förbi, ska bjuda henne på fika. Hoppas också att Sandra ska komma! Johan är på träning som vanligt så jag sitter nu ensam framför fotbollsgalan... Isch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0