Idag är en tråkig dag.

Mina drömmar handlar bara om att det är en flicka i min mage, eller nån katastrof. Typ som i natt då jag var med i robinson och blev drabbad av en tsunami. Det var massa har-kaniner på en gård och helt plötsligt blev det en vägg av vatten och mammas kompis sa att det var lugnt, det var en så liten våg... pyttsan. Sen var jag helt plötsligt på en båt med Johan och han förföljde mig och spelade gitarr och sjöng fjantlåtar... Jag var ganska irri...

Ikväll jobbar jag, känns drygt (men så får man tydligen inte säga när man har varit ledig nästan en hel vecka. Men då fattar inte den personen att det inte är så kul att jobba helg när alla andra är lediga)... Sen ska jag hem en sväng och sen blir det scharinska där florens spelar.

Jag är så opeppad att jag kan dö. Vill verkligen inte jobba, inte idag... Det var så himla lugnt igår kväll att man kände sig överflödig, trots att man var själv sista timmen. Men man kan inte stänga hotellet så länge man har patienter som behöver oss, det är dom som gör det roligt att jobba. Men hade som sagt hellre varit hemma för jag måste ju baka och dona tills imorn. Plus sova också. Men man behöver ju pengar! Såå nu drar jag till jobbet!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Lisa

du svara aldrig på mitt sms! :( som det ser ut nu måst jag väl hem imorgonkväll då:/ hoppas du har advenstfika nästa helg också!!?:)

2009-11-28 @ 10:07:45
Postat av: Hanna

Men det är så himla jobbigt att skriva när man har touchscreen!!Så jag väntar alltid till när jag har tid att svara och det kan ju ta ett tag :) Men jag svarade idag :)

2009-11-28 @ 20:18:03
Postat av: Lisa

helt klart ett dåligt inköp isåfall! du måst ju lär dig!! annars kommer jag börja ringa i tid och otid för allt jag vill ha svar på, och det vet vi ju alla att du inte gillar! ;)

2009-11-30 @ 00:13:25
Postat av: Hanna

Jag trodde faktiskt att man skulle lära sig efter ett tag men det verkar inte så :(

2009-11-30 @ 11:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0