Små små saker...

... kan förstöra ett helt kök! Jag blir helt knäckt psykiskt när jag komme rin i köket/vardagsrummet... Det var så fint i söndagsmorse, sen blev det en dag i soffan och Johan "lagade" middag (körde till kinarestaurang o hämtade hem) vi orkade inte ställa in i diskmaskinen nån av oss och disken bara växte... Nu måste jag ta tag i detta och fixa fint. Jag tittar till vänster och får ont i magen... har ingen lust.

Sen har jag en fundering... Ska jag duscha håret eller ska jag göra det ikväll? Jag duschar håret två dagar i veckan... tisdagar och lördagar har det blivit... Det håller sig faktiskt ofett! Men kroppen duschar jag såklart oftare! Men jag tror jag gör det ikväll.

Senare idag ska Jeanette, Metin och Martin kanske komma förbi och fika!! Ska bli mysigt att få snusa på lillkillen som inte är så liten längre!! Väääldigt längesen jag träffade dom! :(



Janne hann bli stooor innan han bestämde sig för att komma ut! :)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja man hade ju verkligen velat ha några bra bilder! Men bebisen mådde bra iaf och det är ju det viktigaste! =) Hur skulle du göra med vaccinet?

2009-11-10 @ 18:14:02
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0