Tråkigt.

Ikväll.
Vi har sett fotboll, till och men jag som är ointresserad av fotboll låg och såg djurgården mot assyriska. Jag VISSTE att djurgården skulle hålla sig kvar, det visste jag redan i slutet på första halvleken. Jag sa till Johan att jag tyckte dom såg heta ut och att dom säkert skulle få in 3 mål. Rätt har jag!

Annars har det inte hänt så mycket för mig idag, har legat i soffan. Sett på tv och kollat facebook typ. Är så trött. Vi var på allstar igår, det är ingen höjdare att gå ut nykter. Så vi gick hem.

Nu är Johan hos sin pappa och firar farsdag, han är inte snabb... men det visste nu ju redan. Själv är jag snabb, jag firade pappa igår!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag är lika trött som dig, kämpar för att hålla ögonen öppna =)

2009-11-08 @ 20:40:57
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0