Årets UFC:are!

Anledningen till varför ni ska skriva ett mail där det står "Jag röstar på Johan Larsson" till [email protected] är inte svårare än att han förtjänar det mest. Enligt mig. Han eller Vlado!

Inte bara för att han är min pojkvän eller att han kanske vinner en tårta och jag älskar tårta, utan för att han har varit väldigt duktig under hela året. Från att inte ha spelat så jättemånga matcher från start förra året till att bli en "given" i truppen. Det betyder väl nått? Eller hur? Han har flera gånger vunnit matchens lirare och även matchens prestation. Han trotsar alla som kallar honom för "transa" "Martha" "Lady Larsson" "Guld lock" "tjej" "Johan Palm" ;) osv osv, han springer fortfarande omkring med sin "svallande blonda hårman" som Tomas Ruuth en gång beskrivt hans hår.
"Johan Larssons svallande blonda hårman är lika fantastisk som hans explosivitet. Den 23-årige Umeå FC-yttern ser verkligen ut som en sagofigur och en naturkraft när han forsar fram längs sin kant." Nog för att han är 24...

Han är inte bara snygg, snabb och ödmjuk som han beskriver sig själv, utan han är sjukt seriös med det han gör. Kaaanske inte är bäst i tid till träningarna men jag tror minsann han är sist ifrån! :) Då ska ni veta att träningarna är det enda han är någorlunda i tid till.... Han skulle va hemma halv åtta sa han.... Sku int tro de...! Det är dock inget drag jag gillar eller tycker är charmigt, jag accepterar det inte riktigt heller. Men det är sån han är.

Visst han har varit lite ojämn under matcherna men när han är bra, då är han ju riktigt bra! Det tror jag alla kan hålla med om. Så skriv nu ett mail och lägg er röst på min käre Lason. Då skulle nog han bli glad. Det handlar inte bara om att göra mål... man måste skapa chanser också. Det tycker jag han har gjort.

maatamiiig
Foto snott av folkbladet.nu. "Geee miiig tååårtaaaaa" kvider det stackars livet!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag ha rösta!:)

2009-10-13 @ 23:02:36
Postat av: Hanna

Mycket bra Lisa! :)

2009-10-14 @ 08:01:23
Postat av: Hanna

Mycket bra Lisa! :)

2009-10-14 @ 08:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0