23

Tack Saba för tipsen om BBväskan! :)

Idag har jag haft en king dag. Började med barnmorskan, bebisen var normalstor, jag frågade henne om den var det. Hon sa att det kändes så :) Nu frågade jag inte om "provsvaren" men hon sa att det såg bra ut! Bebisens hjärtljud var mellan 160 och 148 iaf. Högervänd låg den!

Sen åkte jag och min älskling till TC för lunch. Det var god lax och sen kom Sandra, Elisia och Joel. Vi köpte mjukglass (eller jag O Elisia åt mjukglass) och sen gick vi ner till hamnmagasinet och satt oss i solen. Dit kom Anton och Tom, sen kom det även fler. Typ fina Lisa :)

Johan kom dit, vid fem åkte vi hem och jag somnade till 19.50 nånting... Då kom Matilda och lånade film, vi höll henne kvar till 21.30 typ! Trevligt med sällskap :)

Nu sitter "vi" och ser Inter mot Barcelona.... Ska tydligen va stort att Inter leder med 3-1... Så det blev inget tv spel utan fotboll... Jag ska nog gå isäng ist.

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0