27

I natt när jag kissade för andra gången (ni får tycka det är för mycket info om ni vill, det strunar jag i) så fick jag den sjukaste frossan! Jag har inte frysit på väldigt väldigt länge. Inte av mig själv. När det var kallt ute så frös jag såklart men inomhus så är jag värsta klimakteriekossan! Hur som helst, jag kunde knappt ta mig från toan till sängen pga skakningar. Jag flög (hur man nu flyger som höggravid) ner i sängen under Johans täcke och skrek att han var tvungen att "kraaaama mig för att jag fryyyser ihjääl!" Han var ganska groggy så han fattade nog inte så mycket. Tillslut efter hans kramar och omlindande av ett andra täcke så blev jag varm igen och somnade. Det var hemskt. Skallrandet av tänderna var inte kul. När Johan steg upp vaknade jag av att han täckte mina fötter som stack ut från täcket, sånt gör att man blir mer kär.

Nu ska jag snart iväg och möta Malin. Susanna ska komma förbi och vi ska gå tillsammans upp mot uni. Sen ska vi ta en kaffe hos mig. Synd bara att jag inte har någon sol på ballen vid den tiden. Det är fint ute.

Förresten. Här är min mage:
 

Jag ser inte liten ut i den där klänningen :) Vecka 37 ídag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

vilka fina bilder! Jag taggar för matchen på söndag!:)

2010-04-16 @ 15:24:47
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: anna

fin mage :)

snart är det dags :)

2010-04-17 @ 19:30:00
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: sara - gravid

Fina bilder :)

2010-04-26 @ 10:28:01
URL: http://saralundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0