29

Nu ligger jag på sängen på mage (!!) och skriver. Ett ben sticker ut som en grodas för att hålla upp så jag inte krossar magen. Eller den i magen.

Jag drömde att jag fick en liten flicka i natt. Hon var så söt o fin. Men jag hade bråttom till skolan så jag struntade i att åka in på BB så jag stack till klassrummet direkt efter förlossningen. Smal hade jag också hunnit bli.

Jag kom på en sak igår när jag o Johan pratade om min födelsedag... Jag måste bli firad ordentligt för jag kommer aldrig mer vara 23 och smal. Jag måste firas med pompa o ståt för det är min sista födelsedag utan barn. Så hur ska vi göra nu? Hur ska vi fira mig? Jag tänkte baka 1000 olika tårtor. Kanske bullar... Kanske potatisbakelser? Kanske dumlekakor? Kanske moccarutor? Kanske... tipsa mig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

bakar du potatisbakelser så kommer jag!!!!:P

2010-04-14 @ 10:59:30
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi jet slå på stort i år! Får spåna på nåt nice..

2010-04-14 @ 11:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0