30

Har haft en bra dag. Tog cykeln och begav mig till Matilda, vi satt ute i solstolar och stektes en stund. Sen kom megamolnet så jag drog hem. Johan var hemma från jobbet så han låg och myste i soffan, vi drog ett game och sen kom Viktor och hämtade mig för en tur på stan. Växla pengar till dollar, tokhandlade kläder till honom, en liten kofta till bebisen som den ska ha påväg hem från BB om det är kallt ute. Käkade middag på barista, shoppade frukt på maxi och sen åkte jag hem. När jag kommer hem så åker Johan bort. Perfect match idag... eller inte.

Idag är det exakt 30 dagar kvar, fyra veckor, en månad, ett tolftedels år. Inte länge med andra ord.
Kom nu lilla bebis, skulle va skönt att bara få tänka på dig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0