34

Igår var min kära mor här och hjälpte mig att röja och rensa och greja och allt!
Det är sån skillnad på mitt välmående nu när det är fint hemma! :)

 
Mamma mormor och Gockan (moster) kollade in bebiskläderna som vi hittills har. 

  
Sen blev det födelsedagsfika för oss! Mamma fyllde ju år igår och det här var efterrätten.
Vi fick även middag som bestod av piroger, sallad, paj och annat gott!
   
Sen jämförde jag och Ida fötter, jag har alltid haft smala fötter, typ som Ida, men efter en heldag på benen så hade det samlats så mycket vätska i fot och ben att det såg inte fräsht ut. Kom också ihåg att ida just kom hem från egypten, därför är hon så brun och jag så blek. Sjukt blek. Så Johan bestämde sig för att linda mina fötter, som ni ser så blev tårna bara blå och resultatet ser ni på sista bilden och det blev ingen skillnad... Tyvärr. Så Kvällen spenderades med fötterna i högläge resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0