42

Igår var mina bästa vänner här, Sandra och Lisa.
Sandra passade på och berättade en sak som jag nu ska berätta för er. Om jag vågar.

Det var en kvinna som bodde med en orm, en sån där stor boaorm... Jag tror dom heter så. Dom hade ett ganska sjukt förhållande, dom sov i samma säng och ormen fick glida löst omkring i lägenheten, dom hade bott i hop i en herrans massa år. En dag märkte kvinnan att ormen var alldeles hård och smått orörlig (om jag inte minns fel), hon blev orolig och tänkte att det här har aldrig hänt förut. Så hon ringde till djurupplysningen eller liknande för att få reda på vad som kunde ha hänt ormen. Efter hon förklarat att ormen stelnat till och även förklarat att ormen får vara lös i lägenheten säger dom i andra sidan telefonen "Skynda dig ut allt vad du kan, ormen förbereder sig för att äta upp dig!". KAN NI TÄNKA ER!? Ormen pumpade tydligen upp sina muskler för att kunna krama sönder henne i sin mage... Förbereder käkarna och allt... Det var så sjukt äcklig historia att jag nästan var rädd att jag skulle börja drömma mardrömmar. Men jag är så död på natten att jag inte ens drömmer. Tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0