städ.

Ida kom idag och hjälpte mig att städa och sortera. Så himla skönt när nån är här och kan få en till att göra sånt man annars inte orkar. Mamma kommer imorn och då ska vi fortsätta! Tur Ida var här annars skulle vi nog inte bli klar imorn! Nu gör jag inte så mycket mer än att jag väntar på att Johan ska komma hem, så vi kan fortsätta med hemmet. Det är som sagt inte bara en sak som ska göras. Om två veckor ska jag bara sitta hemma och njuta. Jag ska vara mentalt förberedd på att få barn och att hemmet ska va i bra skick. Är det inte klart så kommer ingen bebis. Så enkelt är det. Så två veckor kvar för badrummet. Är det inte klart så flyttar jag. Nån som vill ha mig?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Om du tar med dig städhjälpen hit så vill jag ha dig! :P

2010-04-07 @ 22:25:20
URL: http://dagismamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0