17

Lason stack just på träning. Han spontan masserade mina fötter innan han drog. Tack min baby!

Har laddat hem Marc Strömbergs nya "tarelugnt" projekt som nu var i mp3 form. Första var en tidning tror jag, andra en planch, tredje ett tatuerat lår och nu den fjärde en skiva med lokala artister. Sweet! Den här låten är den som jag fastnat mest för! Cleo är kung!



Om ni är intresserade och har ungefär 7 minuter på er så tycker jag ni ska gå in på http://www.marcstromberg.se/ och kolla på videon som är där. Då får man se mycket av vad Marc gjort hittills.

Jag var tvungen att titta igenom några bilder på min dator för jag tycks minnas att Alex hade tagit ett kort när vi satt och solade på skolan. Marc är svinigt duktig på att rita (nähä) och här ritar han på AnnaClara tror jag! Jag är den där snygga tjejen som döljer Anna Clara :)

Några år senare är han grafisk designer (rätta mig om jag har fel) och kung på det han gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0