Vår nya skötväska!

Min mamma har sytt en skötväska åt mig och Johan och den verkar superbra! Hon är så sjukt duktig på att sy och jag är väldigt lyckligt lottad som får ta del av det. Hon tycker ju tydligen att det är kul att sy åt bebben och visst får hon sy hur mycket hon vill!! Det är bara kul! Så här ser skötväskan ut!

 Lite vinn efter min ihopsättning men men...
Man knäpper upp knappen och viker ut den.
 Uppvikt och det gröna är skötbädden!
 På sidorna är det fack där det ryms blöjor, extrakläder, kräklappar osv osv!

Så himla bra och smidigt! Mamma hade sytt en likadan till jag och mina systrar när vi var nykläckta och tydligen är det en ruggit bra väska! :) Jag tvivlar inte!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken superbra skötväska...min kära mamma hade fått en hjärtattack om jag ens bett henne ta fram symaskinen =P

2010-04-28 @ 19:50:39
URL: http://lskadefamilj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0