Fransdag

God dag!
Natten har varit smygdryg. Frans har vaknat, ratat tutten och velat sova med mitt bröst i hans mun HELA natten. Direkt jag tänkte lura in tutten så vaknade han och tutten dög inte, han ville ha boooobies! Han åt inte, han bara tuttade... Så jag har knappt sovit. Klockan 8 så ville han upp! Sen dess har han sovit 1 timma.... I vanliga fall brukar han sova 2-3 timmar runt lunch...
Han har dock varit superpigg och glad! Här är några filmer jag filmat idag :) Kan dock inte höra om det är bra ljud eller ej för jag har inget ljud på min dator. Tyvärr!







Syrran (Malin) är här och är typ barnvakt... småskönt :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ups en till som e trött idag..... ringde han Nova igår kanske? Tänkte att hon kanske gav honom några dumma idéer om att va vaken om nätterna....=)

2010-08-26 @ 16:38:26
URL: http://snoffzan.blogg.se/
Postat av: sandra och lillan

Hahaha! Elisias kommentar: "MEh! Kan en sån liten gulli bebis vara så arg? Varför han arg? Inte arg flaaans" haha!

2010-08-27 @ 10:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0