Plutten gör sig illa.

Vi steg upp jag o Frans. Han fick ny blöja och han skrattade och var så glad. Jag la honom på mage och ställde gymmet framför. Där låg han som ett C. Dvs huvudet uppåt, ryggen som en krok och benen uppåt. Jag tömde diskmaskinen och tittade just åt Frans håll då jag såg att "Oj, nu tippar han över... och skallen kommer inte att hamna på täcket han ligger på..." DUNK lät det.... en chockad Frans... sen kom underläppen fram och darrade. Ett förskräckt gråt kom och han var så söt. Han förstod ingenting stackarn! Tur jag förstod och tog upp honom för att trösta lillstackarn! Direkt jag skulle lägga ned honom efter han blivit glad igen så kom läppen fram... Min lilla plutt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

nej men!! Lill läppen! stackars liten :)

2010-08-08 @ 13:27:29
URL: http://dagismamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0