tvågning

I natt var det en dryg natt igen, jag är dödstrött. I förmiddag har Frans velat bli buren nästan hela tiden... Direkt man lagt ned honom för att pyssla med annat så har han gnällt. Jag såg hur trött han var, blev alldeles röd runt ögonen och ögonbrynen så jag la honom i vagnen för att få honom att komma till ro. När jag la ned honom i sängen så började han bara snacka med blommorna ovanför, så jag bytte ställe för att han skulle slippa övertrötthet. Nu vaknade han just, kanske hann sova i max 30 minuter. Han skrattar iaf nu så det bådar gott! Kanske ska ta och tvätta honom och byta kläder. Han äter tills han spyr, sen blir han sur för att det inte kommer mer... knäppis :)

Johan kommer hem tidigt idag, på fredagar tar han ut pappalediga halvdagar så vi kan vara med varandra alla tre. Just nu har dom nått projekt i holmsund och när det är klart så kommer han nog ta ut hela pappadagar på fredagar. Nu ska Fransen tvättas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0