hej hej!!

Snart är det jul, nu äntligen kommer min absoluta favorithögtid!
Har suttit och slagit in alla julklappar nu, Johan har försökt han med men pga hans lasek operation (ögonoperation så han ska kunna se utan glasögon) så har han lite svårt att se... Dessutom så har han väldigt ont. Men ska man bli perfekt så får man lida pin, som jag brukar säga :) (eller?)

Tyvärr har vår införare (från kamera till dator) gått sönder så några bilder har jag lite svårt att bjuda på! Det känns som att allt går sönder just nu. Min telefon, min dator, införaren, tvättmaskinen osv osv osv.

Igår var jag på världens bästa jullunch med mina mammor, dom jag brukar umgås med alltså. Deras små söta barn var också där! Sen så körde vi julklappsleken, där man väljer ett vuxenpaket och ett barnpaket. Egentligen går den till på ett helt annat sätt, med vi "lekte" genom att välja ett paket från högen :) Presenterna skulle kosta 50 spänn ungefär. Fick himla bra grejer! En body till Frans och en bok till mamma Hanna!

Jag lagade köttfärssås och spagetti till Frans igår, skulle även göra köttfärssås och potatis men vi hade slut potatis så jag tog quinoa ist. Fick ihop 9 stora barnmatsburkar (som Hanna H hade sparat år mig! TACK!) plus en portion för kvällen. Det blev succé. Äntligen börjar Frans bete sig som man ska när det kommer till mat :) MER MER MER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0