Hej igen!!

Snart en vecka sen jag skrev sist, det har såklart hänt mycket. Det har varit jul, Johan har opererat ögonen och kan nu SE utan glasögon och Frans har testat lära-gå-vagnen och han flyger fram. Sjukt kul att se!

Vi har varit på resande fötter sedan torsdag förra veckan. Därför har jag inte skrivit nånting, är fortfarande på resande fot, är hos min mamma o pappa i hällnäs. Ute är det just nu 18 grader, Frans ligger duktigt nedbäddad i vagnen där ute och sover så gott. Vi ska fira nyår här hemma (det är fortfarande hemma) med mina två hela familjer. Känns jättekul!!

Efter nyår så åker vi nog hem, då ska jag starta mitt nya liv. Jag ska gå ner 8 kilo (kan vara 6 kilo också, har dålig koll) fram till Frans ettårsdag. Jag ska dock baka mer än jag någonsin gjort förr, för jag har fått en....

KITCHEN AID!! Jag som alltid har drömt om denna, säkert i 6 år! Nu fick jag den i julklapp av min underbara sambo samt svärfar och plastsvärmor! Nu kommer jag aldrig mer vilja ha någon present av dem, dom har gett mig NOG! Jag är så sjukt överlycklig över min present! :) Den är tyvärr i stan, har inte ens provat den än.... Men vänta bara! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Härlig julklapp! En sån skulle jag också vilja ha :-)

2010-12-30 @ 12:01:00
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Elin

WOW! Någon har verkligen varit snäll ;-) Super fin!

2011-01-02 @ 22:59:41
URL: http://hemligbulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0