mycket metoder, men dom funkar??

Hej allihopa!!
I natt blir det intressant, kommer det hålla i sig kan man undra :) Jag skrev ner alla tider om Frans sovit på under dagen och idag har vi följt alla tider förutom en! Så det blir intressant om han sover hela natten eller ej! Hoppas hoppas!!

I morgon så ska vi till läkaren med Frans, Johan ringde dit för att dubbelkolla tiden och då säger dom att dom inte ska göra en provokation! Nähää... Vi ska bara samtala. Känns himla skönt måste jag säga men... får vi inte recept på nutramigen nu så går jag i taket. Men jag är inte orolig, det kommer vi få. Annars....... (Skönt att slippa se vår lilla klimp kräka sig tom!!)

Vi har kört en liten "somna själv" metod med Frans nu i tre kvällar, har gått sådär. De första två kvällarna så har han ställt sig upp mot spjälsängen och så gnäller han. Det tog en timma och en och en halv timma att få honom att somna, jag vill inte att han ska gråta sig själv till sömns så vi har kanske varit in lite oftare än "rekomenderat". Vi har gått in, låtit glada och sagt god natt på nytt och lagt ned honom i sängen igen, sen efter tre minuter nånting så går vi in igen och gör samma sak. Nu ikväll så har vi gått in två gånger, en gång för att han gnällde och stod upp men då la jag ned honom och sa god natt glatt. Sen gick jag in för jag hörde att han pratade litegrann, så jag sa god natt glatt och gick ut och nu sover han! Snabba resultat! Han är så himla duktig lillen!! Gud va jag skryter om min plutt, men det är inte så konstigt.... Eller hur? :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad kul att det funkar så bra, ni är väldigt duktiga som är så konsekventa tycker jag!



Ställer han sig redan upp själv?!

2010-12-10 @ 08:23:09
URL: http://rebeccabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0