92

Idag ska jag jobba nio timmar... Det känns tufft redan nu! Är det jag som blivit bortskämd? Jag har jobbat på världens slappaste ställe. Nu kommer Björken kännas som koncentrationsläger... typ. Att 6 kilo (förmodligen mer nu) känns så himla mycket! Nu vet jag ju att bebisen tar allt den behöver och på så sätt så får jag kanske brist på järn eller liknande och därför orkar jag inte lika mycket? Min BM säger hela tiden att man som gravid behöver mer sömn också. Igår innan jag gick och la mig fick jag syn på korvar som trillade ut mina sockar... Blev småäcklad men sen såg jag ju att det är ju inte korvar!! DET ÄR JU MINA TÅR! Dom hade svällt under dagen och såg ut som små prinskorvar. Mina annars smala tår var feta! Hittade en bild från när min fot var uppsvälld. Typ så såg min fot ut igår!

 Den högra är svälld. Man kanske ser dåligt... skit också! Nu hittade jag en man kanske ser lite bättre på, kolla in tårna längre upp! Små korvar!
 Ser ni? När jag gick så kände man hur vattenfylld foten var! Den dallrade när man gick! Helt sjuk känsla. Vi får se om mina fötter börjar dallra snart också.. Hoppas inte!

Johan var svinarg i morse, han frågade om det var onsdag. Han trodde det var helg och han var så arg att han inte fick sova ut... Sen hörde man hans grymtande och suckande extra tydligt innan han åkte iväg på jobbet. Stackarn!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Köp ett par stödstrumpor.. Sjukt oattraktivt, men grymt bra!

2010-02-10 @ 10:52:04
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Lisa

hahahah! drygt för Johan att ha lyckats hoppa över tre dagar av veckan och tro att det va helg!:P Jag kommer till stan imorgonkväll.. jobbar till 21.00 på gruppboendet sen blir det stan heeela helgen:) Fast Mia från övik ska komma och bo hos mig från fredag till lördag! Ska vi ses styra en middag på lördagkväll??

2010-02-10 @ 17:27:46
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: Hanna!

Jag vet inte om jag kan! Mamma ringde igår och ville va med mig i helgen, hon skulle hjälpa malin i hennes garderobsrum på dagen men på kvällen skulle vi nog hitta på nått... Men vi kan väl luncha och greja? Du måste ju se vagnen Lisa!!

2010-02-11 @ 08:13:06
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad fin rosen är, supersnyggt!

2010-02-11 @ 12:00:37
Postat av: Lisa

ha jag inte sett vagnen??.. haha, kanske ba känns så för att jag sett bilderna:) Jag kan inte på dagen:/ Mia från övik är hos mig då!

2010-02-11 @ 22:11:48
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: susan

2010-02-12 @ 11:22:25
Postat av: susanna

Ja Lisa, du MÅSTE se vagnen, livets mirakel.

2010-02-12 @ 11:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0