96

Hej alla!
Igår var jag på kusinmiddag hos Susanna. På menyn stod det:
Förrätt: Vitlöksbröd med parmaskinka och coctailtomat
Varmrätt: 4 peppersfylld helstekt fläskfilé med potatisgratäng
Efterrätt: Cheesecake

Myche gott!

Vad gjorde ni?
Sen vid tio halv elva kom Johan och hämtade mig och vi for till folkets bio där Victor och några vänner var. Victor hade haft premiärvisning på hans film tidigare på kvällen. Så nu hade de en liten releasefest i källaren, kan man väl säga. Det var kul att träffa folket som man kände där!
Sen åkte vi hem och sov!
Nu ska vi käka frukost och åka ner på stan!

Puss o kram!

P.S den lilla i magen har haft lite morgongympa och jag har börjar förstå mer och mer att det är en bebis och inte nånting annat. Så nu tycker jag det är lite mer mysigt än irriterande. Brukar försöka känna efter hur den ligger, den är rätt så stor nu! :) Vecka 27! D.S


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har nyss ätit, men när jag läste din blogg blev jag fan hungrig igen! dreglar

Ibland vet man inte om man är sugen på glass,godis,mat,chips,frukt,bär,läsk...eller allt på en o samma gång! Nu är jag inne i en sån period. Äter precis som om det vore en kommande svältperiod på ingång här ;).

Kram Johanna "Excellencia"

2010-02-06 @ 20:00:25
URL: http://johannaaurora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0