99

Man blir slängd hit och dit. Måste sluta mitt jobb på café BVH för att tanten som vägrar gå i pension tycker mitt gamla jobb på björken är för tungt och jobbigt. Så hon ska tillbaks på BVH, gå ner till 65 procent och då måste jag flyttas till Björken igen. Vad tjänar hon på att gå ner til halvtid? Kommer hennes pension bli enorm på 2 månader? Kan hon inte va schysst? Men då är dom på björken så "schyssta" och låter mig jobba 3 dagar i veckan istället så jag inte sliter ut mig. Men snälla, tre dagar i veckan, 9 timmar per dag, är tungt. Jag kommer inte kunna gå på kvällarna. Stengolv, tunga skor, stressigt jobb, tungt jobb... Kan jag inte bara få jobba varje dag i 4 timmar, så jag inte förlorar så mycket? Ska fråga om det. Nu har jag dessutom märkt att jag börjar få sammandragningar mitt på dagen, inte bara på kvällen, och om jag är stressad så kommer det bli värre och värre... Är så less på att alltid va den som ställer upp när dom behöver, för att sen bli "trampad på"...


Kommentarer
Postat av: filippa

hej, är du också gravid? jag bara lyckas glida in på massa gravidkvinnors bloggar. love it =)

hälsa på hos mig om du vill. och du, jag är verkligen pepp på att köpa bebsikläder =) när i maj ska du ha?



lycka till!

2010-02-04 @ 14:36:59
URL: http://heyimsopregnant.blogspot.com
Postat av: Madelene

Suck, det där lät ju allt utom bra! :( Sök HP, du borde få igenom det! Läs mer på forsakringskassan.se

2010-02-04 @ 15:42:34
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: sandra

Uscha, hoppas det löser sig för dig på jobbet=/ jag har oxå börjat känna av sammandragningar på dagarna om jag har en jobbig/stressig dag på jobbet, villket tyvär sker ganska ofta, så ska bli skönt då man får gå på havandeskap!

2010-02-04 @ 18:08:44
URL: http://sandra-bergsten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0