87

Hej alla!

Blev väckt innan åtta i söndags med frukost på säng, en stor ros och tre egengjorda presentkort! Två var för myskväll hemma med valfri film och tilltugg plus ett löfte om att han även skulle titta :) Det tredje var gravidmassage!! Så nu efter jobbet åktes det förbi och nästa fredag ska jag få massage!! :) Världens bästa present ju!

Lillbebben har börjat hitta revbenen nu! Kände det ganska nyss. Ont gjorde det inte, men det kändes lite lustigt.

Fick just ett samtal av älskade Katten!! :) Nu skulle jag vilja va där nere igen... Vi hade så himla kul när jag och Lisa åkte ner förra hösten! Men vi hade mycket mys i somras också då Lisa tyvärr inte kunde följa.

Hanna Lisa Katta Johan

Imorn är det glukosbelastning så nu får jag inte äta mer ikväll.... :(
Sen ska jag o Lason på försäkringskassan och snacka lite... På kvällen blir det nog Olles eller Allstar för Milan spelar mot Manchester...
På onsdag ska jag klippa mig och träffa Jeanette!
Torsdag jobbar jag fram till 13 och sen ska vi till Barnmorskan
Fredag jobbar jag heldag... Ousch! :)

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, minns så väl de första revbenssparkarna. (haha, lite lustigt ord egentligen) Och fast det gör lite ont ibland mot slutet så är det ju ljuvligt!

Oh ja, Buggan funkar supersmidigt - vi har int ens behövt köpa vinterhjulen; fast är det riktigt snömoddigt ute kan de nog vara smidiga att ha ;)

2010-02-15 @ 21:21:18
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Lisa

på onsdag ska du ju träffa mig också!:))

2010-02-16 @ 15:26:31
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: Hanna!

Ja jag vet!! Men det visste jag inte då jag skrev! :)

2010-02-16 @ 15:39:38
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: Lisa

men nu vetu:P ha så myys ikväll! Hoppas ni äter nå gott!:) och att bäbis sparkar på ordentligt till matchen:)

2010-02-16 @ 19:36:16
URL: http://dagismamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0