Lite om mig!

Namn: Hanna Caroline Sandström
Kallas för: Hanna...?
Stjärntecken: Vädur/oxe
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Piercingar: Ett hål i varje öra
Tatueringar: På handleden och på foten
Längd: 1.64
Skostorlek: 37
Hårfärg: Brunett
Fräknar: Inte. Men nån leverfläck här och där, som knappt syns med zoom.
Motto: Har som inget.
Kär? Joo det är jag!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Näe, älskar lägenheten och området, men det vore ju inte alls dumt med nått större!
Vilket schampo använder du? Herbal Essences
Vilken parfym använder du? CLEAN Warm Cotton, Escada Ocean Lounge, DKNY Be Delicious
Vad är du rädd för? Spöken
Gillar du att tvätta? Jag gillar att tvätta men inte hänga upp och ta reda på sen!
Gillar du berg- och dalbanor? Både och... Tycker det finns roligare saker... Snurrande saker!

Senaste…

Filmen du hyrde? Bronson, dålig!
Filmen du köpte? Köper inte film, det får Johan göra...
Låten du hörde: Elvis Presley - Suspicious minds
Låten du laddade ner? Spotifyade cott McKenzie Sanfransisco
Personen du ringde? Johan
Personen som ringde dig? Susanna såg jag nu, hade mobben hemma under mitt besök på babyproffsen!
TV-program du såg? 2 ½ men
Person du tänkte på? Susanna

Favorit…

Låt: Finns så många. Men Linger med The Cranberries är alltid bra
Sak att göra: Äta
Sport: Utföra eller se på?
Dryck: Har blivit FANTA eller Apelsinjuice nu!
Kläder: Nått mjukt
Film: Inglorious... kanske... Eller nån rolig komedi. Typ The hangover eller I love you man - stuk
Bil: Lättparkerad med mycket utrymme!
Serie: Desperate housewives eller Greys Anatomy, Dexter och LOST!

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Säkert
Gråtit över en flicka? På vilket sätt?
Ljugit för någon? Garanterat
Varit i slagsmål? Nej
Blivit arresterad? Näe
Träffat någon från internet IRL? Inte planerat

Antal…

Gånger du varit kär? Vet ej
Gånger ditt hjärta brustit? Är för hård för sånt
Hjärtan brustet på grund av dig? Va ska det va bra för?
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Hur länge är grundskolan?
Gånger ditt namn varit med i tidningen? EN gång jag minns, det var i höst när jag var med för jag kommit på 20:e plats i VF coachen. In ya face!

Senaste…

Boken du läste? Håller på med Marilyn Mansons bok
Personen du fick e-mail av? Babycenter
Personen du fick brev av? Säkert kommunal
Personen du fick sms av? Syster Ida
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Tisdagen efter jul
Saken du köpte? Vindruvor, apelsiner, köttfärs, potatis, ägg, fil osv osv..!

Vad har du gjort idag?
Varit på Barnens hus och babyproffsen och kollat barnvagnar...
När stiger du upp på morgonen? När jag vaknat till
Vad har du på dig? Har haft svarta mjukisar, svart linne och en turkos ziphood
Vad ska du göra ikväll? Absolut ingenting!
Vad är du allergisk mot? Satsumas?
Var har du ont? Ingenstans för tillfället
Använder du hårspray? Näe, det blir så tovigt då
Kan du stå på händer? Mot en vägg
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan!
Salt eller socker? Måste nog säga salt
Gillar du ketchup? Ja, men är inte lika beroende som Johan
Är du glad nu? Det duger
Var du glad igår? Ja det tror jag
Vad dansar du till? Inget, mer under tvång...
Stockholm är… ? Något jag vill besöka snart
Göteborg är… ? Mysigt, men fruktansvärd dialekt
Kan du sjunga? "Visste sjunger jag, och bra dessutom"
Spaghetti eller makaroner? Spagetti!
Land du vill besöka? Thailand... Snälla, ge mig en resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0