Statistik!

Oj hjälp va många som läser min blogg! Jag trodde det låg på typ 9 pers eftersom jag haft den lösenordsskyddad. Men fler har hittat hit. Kanske måste börja tänka på vilka bilder jag lägger ut, kanske måste va snygg på vissa... Hålla upp ryktet ni vet ;) Har inte kollat nångång på statistik men nu gjorde jag det bara för att kika... Roligt att ni vill läsa om mig! Nu ska jag ju bättra mig och kanske skriva nått intressant, om jag ids!

Kanske ska länka den på fejjan för att se om fler tittar in. Alla vill väl se hur ett preggo blir fet, eller hur?
Det sägs ju att om man väntar en flicka så försvinner skönheten från mamman, och om man väntar en pojke så blir man vacker. Om man ska gå efter det så väntar jag en flicka. Men det kanske jag gör utan att gå efter det... Vem vet ;) Jo jag vet!

Kommentarer
Postat av: Rabban

Jag tror du väntar tvillingpojkar

2010-01-06 @ 22:58:08
Postat av: Hanna!

Isf ska jag döpa dom till Conny och Sonny! :)

2010-01-06 @ 23:45:25
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0