Vårt nyår!





Jag blandade drinkar. Frozen strawberry daiquiri, annanasdrink, white russian. Själv fick jag nöja mig med alkoholfria. Vilket inte är några problem. Agerade chaffis till Johan. Vi åt först hemma bara jag och han, sen kom Ida (syster) och Emma på några drinkar och frukt som vi doppade i smält choklad. Sen blev klockan så mycket att vi skyndade oss till David och Malin (Johans pappa och fru), där vi åt efterrätt och skålade till tolvslaget.
David och Malin visade mig deras nya sängar (lyx lyx) och deras lilla 50 tummare som dom just köpt till sovrummet...! Man ska unna sig! Sen pratade vi om barnvagnar och föräldrapenning och allt sånt. Sen när vi kom ner igen hade Johan fått lite mer innanför västen, då fick han för sig att vi skulle ner på olles, vi åkte ner men vi fick inte komma in, klockan var kvart i två så dom släppte inte in mer, den dumma vakten höll på flippa men den snälla vakten (tror han kände igen mig från pipes) log och förklarade snällare och sa gott nytt år. Skönt tyckte gravpreggot men Johan ville ut på äventyr. Slutade iaf med att vi åkte hem och stökade undan.

Johan vaknade klockan 5 i tre i dag. Jag hatar det. Jag blir så himla sur!! MEN
i kväll har jag äntligen fått träffa Sandra och Lisa! Lisa fick en spark på handen av bebisen! :) De va mysigt! Nu ska jag isäng. God natt och gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: lisa

men guuuud vad fin du va!!! vilken fin klänning!

2010-01-02 @ 03:08:15
Postat av: Angelica

Mmm, Frozen Strawberry Daiquri är min absoluta favvodrink :-) Funkar ju egentligen lika bra alkoholfri faktiskt, det är ju det läskande tillsammans med jordgubbarna man vill åt.



Jättesöt klänning!

2010-01-03 @ 22:49:04
URL: http://bebisplaner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0