NU ska dom bort!!

Nää, nu tycker jag att dom har stört mig nog. Jag har fått nog! JAG ska gå ner de sista 10 kilorna som jag har gått upp under året! Jag har redan gått ner drygt 18 kilo och dom hade jag gått ned 3 veckor efter förlossningen... Men nu är jag fast! HELT oförändrat på vågen! Ett kilo har jag kanske gått ner under dessa veckor. Frans är nu 7 veckor och en dag.... Nu jämarns!

Kanske ska köra GI? Det har ju funkar förr. Let's do it!
Provade mina gamla byxor, sen då jag var som störst sist och till och med DOM är för små!! Hej fetröv Sandström. Nu ska jag åter till mina gamla kläder! Hej då blekfeta lekamen! Hej brun och smal lekamen! :)
HEJ DÅ!!


HEJ OCH VÄLKOMMEN!



Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha! Kul att du äter godis på "smal bilden" :P Men du är fiin Hanna!

2010-07-06 @ 16:28:14
URL: http://dagismamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0