plutt

På fredag börjar min viktnedgång på allvar! :)

Var på läkarkontroll på BVC i dag, det gick bara bra! Frans är så bra på alla sätt, dom sa att han var perfekt och otroligt smart och snygg för sin ålder, dom hade aldrig sett ett bättre barn någonsin. Han var den absolut bästa, dom ringde mensa på en gång... men jag sa att jag inte ville att dom skulle dra in dom i det här, han får välja själv om han vill gå med när han blir stor nog.

Storleken på den lilla plutten är: 5500 gram (5480 tror jag det var precis) 59.1 cm lång och skallen är runt 40 och några mm nu!

Efter kontrollen och en fabulös lunch på taj mahal så åkte jag och Fransen till Hanna och Jack för att mysa i solen! Jack är sjukt söt, han och Frans är så söta att man smådör. Frans övade sina vändningar och lyckades två gånger, men jag är inte säker om han låg lite i lutning eller ej... det kanske hjälper till lite :) Han bara rullade och rullade och rullade.... snabbt gick det och helt plötsligt så var han säker 20 meter bort! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0