43

I helgen är det påsk. På torsdag åker jag och Johan till hällnäs för att slippa stan och röror och allt sånt, vi ska hälsa på mormor i massor och förhoppningsvis är det bra väder så vi kan sitta ute och få lite sol på oss :) Det är det jag hatar med stan, vars ska man sitta om man vill ha sol på sig och har en balkong på helt fel sida?

Jag har suttit i två dagar och funderat om jag ska baka potatisbakelser eller ej... Jag vill göra det, mest bara för att ha nått att göra. Men frysen är full och Johan har den sjukaste karaktären så han äter inget sånt, om man inte tvingar honom.

Ikväll är sista yogan, känns som att 6 veckor har tagit tre veckor bara. Så om ungefär tre veckor kommer vår lilla bebbe vara framme, om det nu går lika snabbt :) Fattani?

Nu ska jag tömma diskmaskinen och hänga upp tvätten.... Usch för sånt här!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jisses.... 3 veckor?????? :-O

Jag har 8 veckor kvar nu. Men det känns som om tiden går så fort nu för tiden, så jag antar att jag har handsvett med all rätt nu ;).

Efterlyser fler magbilder! Det är ju superkul att kolla :).

Kram

2010-03-31 @ 19:07:45
URL: http://johannaaurora.blogspot.com
Postat av: Hanna

Nä det är inte tre veckor, utan sex veckor... Men om dom här sex veckorna går lika snabbt som de sex som varit så kommer det kännas som tre veckor.. :) Förstår du? :) Jag ska lägga upp lite mer magbilder så ni får kika :)

2010-03-31 @ 22:16:41
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: Ida

Baka potatisbakelser! Jag hjälper dig att äta. Har du någon önskelista förresten?

2010-04-06 @ 15:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0