46

Helgen har varit bra hittills.

Fredags for jag o Lason till Loo där det var massa trevligt folk! Sen blev det open! Det vi såg var invasionen, slutet på fibes oh fibes. Khoma, Raised Fist, Cleo och lite Mono, men jag tyckte ljudet sög så vi gick o gjorde annat. Typ köpte korv.

Igår sov vi bort nästan hela dagen, Jag vaknade runt elva och spelade little big planet (världens sötaste gubbe!) medan Johan sov. Klockan halv ett gick jag och väckte honom och klockan 14 var vi på åkerbloms och såg Jonas Sjöstedt, jag har nog aldrig varit fulare i mitt liv. Vi åkte direkt på maxi och köpte middag och efterrätt. Mmmmm!!! Sen somnade jag några timmar (tror jag) och efter det lagade vi middag. Vi satt typ och spelade vändtia under earth hour, som blev earth 1.5 hour. Sen slog vi på tv:n i några minuter men bestämde oss för att lägga oss ist.

Idag är det match!! Jag ska ut i det snöande vädret (ska det aldrig ta slut??) och sitta och titta på killar som jagar en boll i 90 minuter... Hej, jag har ett liv....

Igår blev jag plötsligt jättenervös! Jag har inte varit nervös på evigheter så det var svårt att känna igen känslan... Men när jag gjorde det så kom jag på att jag var svinigt nervös över att bli mamma... Hur kommer det gå??
Drömde att vi fick en liten flicka med massa svart spikrakt hår (i typ pottfrisyr), skrattgropar och same-ögon. Hon ville inte va hos mig, hon ville bara va hos Ida (syrran) eftersom jag hade sovit i tre dagar efter förlossningen och aldrig sett henne förr... Kul liv. Sen vaknade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0