48

Halo!
Har jobbat 6-14 idag. Aj aj aj i fötterna! Gick ändå bra tycker jag! Fick reda på att en till på jobbet ska ha bebbe fast i oktober (hur konstigt känns inte det?? Oktober! Länge kvar), så nu är vi tre från björken som ska ha bebis! Två i oktober och sen då jag i maj! Jag blev jätteglad då jag fick höra det! INTE ENSAM! :)

Ikväll ska jag och Johan på Ume(å?) Open, jag vill se Raised Fist, Khoma, Invasionen och Cleo! Sen så blir det nog fibes oh fibes (har typ aldrig hört... Det kanske är ett sånt band man känner igen när man är där. Dom ska iaf va sjukt stiliga på scen läste jag i tidningen!). Sen såg jag att det var ett band från japan som hette Mono som jag tyckte lät intressant!

Jag är så lycklig att alla band som jag ville se i år är på samma kväll! Banden i morgon är mer dansanta än de ikväll. Hade jag varit på partyhumör så skulle jag gå imorn med :)

Jag slutade klockan 14, tog bussen hem och tog en dusch, Johan kom hem och masserade mina fötter och underben (kan inte längre skriva smalben....). Han är fantastisk den människan.

Men ha så keul ikwäll!

Nu har jag inget fungerande ljud på datorn (gör mig skitledsen!!) så jag har inte kunnat kolla kvallan men här kommer två artister jag ska se ikväll!

Cleo


Invasionen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0