52

Heej alla!

Kan ju meddela att Johan får se till att va hemma då det börjar närma sig! :) För både min och hans skull. Tror inte han skulle fatta att han blivit pappa om han helt plötsligt kommer hem och jag sitter dör i soffan med en kid på armen :)

Idag har jag varit och hälsat på Johanna i skravelsjö! Jag har haft det jättetrevligt och det var mysigt att få mysa lite smått med en hund igen! Två hundar på några dagar bara! En stor och en liten :) Vi fikade och snackade graviditet! Skönt för mina ogravida vänner att slippa kanske? :)

Johan drog i lördags morse på cup i sundsvall, jag passade på att ha en tjejkväll hemma med god mat och sällskap! Tyvärr blev Lisa magsjuk och drog hem så det blev ist systerträff. Vi såg The blind side och käkade fruktsallad. Dagen efter spenderades både på stan en snabbis och sen blev det solning med Ida Malin o Micka på hagaskolan... Blev inte ett dugg brunare av solen men det var skönt ändå. Sen gick vi hem till mig och såg "away we go" som Hella tipsade mig om! Båda filmerna var bra tycker jag! Jag och Johan gjorde fruktsallad igår med och såg away we go på kvällen också, efter han kommit hem.

Nu har jag en stor lasagne och en liten i ugnen och väntar bara på att min baby ska komma hem. Vi har knappt träffats de senaste veckorna så i helgen ska vi ha en helg med bara jag och han. :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

fast en liten dejt med mig och Katarina får du allt trycka in i ditt schema till helgen!!:)

2010-03-22 @ 19:27:02
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej och tack själv för det trevliga sällskapet! Jätte kul att du kunde komma hit! Vi får styra ihop nå igen framöver! :)

2010-03-23 @ 07:02:01
URL: http://jlmylifeinwords.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hej och tack själv för det trevliga sällskapet! Jätte kul att du kunde komma hit! Vi får styra ihop en fika igen framöver! :)

2010-03-23 @ 07:07:09
URL: http://jlmylifeinwords.blogspot.com
Postat av: Hanna

Klart jag ska träffa er Lisa!

2010-03-23 @ 08:15:21
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0