58

En av de värsta sakerna med att vara gravid (jag har kommit billigt undan måste jag säga!) är att man är hungrig nästan HELA tiden.... Man äter nått och blir proppmätt, sen tio minuter senare dricker man nått och vips så är man vrålhungrig igen. Rätt så drygt. Jag tycker jag går till kylen stup i kvarten, en frukt här och där och ibland mannagrynsgröt och sen så trycker man en filtallrik eller en macka. Jag har tagit upp en gammal favorit nu!
Turkisk Yoghurt med HALLON!! Mmmm!! Så himla himla gott! Testa det!

Jag lovade ju bilder men vi har inte kommit längre än sist jag skrev så då får det va. Ikväll är det fotbollsmatch för Lason och jag ska dit och hejja... Nån som vill följa? Matchen börjat 17.30 tror jag.

Kan nån tips om nått man kan äta som inte är så fett och som är nyttigt? Jag är ganska känslig så sånt som har med räkor och konstiga saker går oftast bort. Tipsa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0