dåligt idag

Idag är ingen bra dag känner jag... Har haft sammandragningar som ett cp igår, vaknat typ 1000 gånger i natt pga sammandragningar och kissnödighet. När jag skulle upp imorse så "smällde det till" och jag kan knappt gå på vänstra benet. Ischias... Mmmmm skönt...

Skulle vilja ha ett badkar och massa massa saker med socker i. Är super uppsvälld och vill bara ligga i ett varmt bad eller i soffan och se på en bra film eller spela little big planet, men det kan jag ju inte göra utan Johan (vi spelar ju ihop) och en bra film finns ju inte, och det är tråkigt att se själv.

Sen undrar jag om alla som bor här i närheten är arbetslösa? En granne går ut och röker varannan sekund (hon bor mittemot), en annan spelar musik hela hela dagen (har inte hört curly sue idag utan idag varvar hon BEP tonight's gonna be a good night nånting och Duffy Warwick avenue), en annan går med träskor, två andra släpper ut hunden på "gården" dom ockuperat och själv sitter dom och röker under fläkten. Blää...!!

Det blir inte bättre av att veta att hela min familj just nu sitter på ett flyg till egypten... Alla utom jag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

va?? är det sant?? är dom på väg till egypten dom jävlarna! Ja du ha roliga grannar du, men jag då! Fick precis veta att min granne typ är en våldtäktsman.. känns tryggt och bra! Du får mer än gärna komma och låna mitt badkar när du vill! jag har massa badskumm:)

2010-03-29 @ 19:35:53
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh Lisa det vore underbart!! Jag fick ditt sms om tisdagen men vi får styra upp nån annan dag ist! :) Har inga pengar på telefonen! Puss!!

2010-03-29 @ 20:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0