Matcher...

Jag är beräknad den 13 Maj.... Här är matcherna kring mitt datum...

Lördag 8 maj, kl. 16.00
Carlstads United BK-Umeå FC

Söndag 16 maj, kl. 16.00
Umeå FC-Gröndals IK 

Lördag 22 maj, kl. 16.00
Östersunds FK-Umeå FC

Keul... Eller så inte... Lovar att den försöker titta ut 8 maj eller 22 maj då Johan är svinigt långt bort. Till Karlstad åker dom dagen innan och kommer hem tidigt på söndag morgon... Östersund kommer dom förhoppningsvis hem samma dag... Eller kväll heter det väl. Ska jag förgifta honom så han inte kan spela de matcherna? Ska jag ringa och be dom boka om? Så det blir fem hemma matcher på raken? Dom borde väl lyssna på mig? :) Vad skulle ni gjort?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kanske låter som en sur bitterfitta, men är det så nära förlossningen så hade jag nog sagt att det inte var okej att åka. Även om du kanske går över tiden 14 dagar så vill du nog hemskt gärna ha honom där i krokarna, i fall att...

Urs vad jag låter grinig av mej, men då sören åkte iväg då jag hade min blödning o fick åka in på förlossningen, då var jag vansinnig att jag släppte iväg honom på det där jävla svenska rallyt....det ångrar jag bittert. Men vad känner du själv? KAN han komma hem snabbt om så krävs? HUR snabbt kan han komma hem?

Tänk på såna saker, för kan han komma hem på lite över en timmes tid så är det ju lungt. tror jag... ;)

Kram!

2010-03-17 @ 21:20:02
URL: http://johannaaurora.blogspot.com
Postat av: Madelene

jag skulle ha följt med och tvingat min sambo att bo på hotell med mig, de har ett jätte bra bb uppe i östersund iaf! :)

2010-03-18 @ 12:59:29
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Knatti

Hej Hanna! Du kanske känner när det närmar sig vad som är bäst. Det viktigaste måste ändå vara att du inte känner dig ensam. Antingen får du skaffa ett backup-stöd om han åker eller så får du helt enkelt se till att Johan är hemma. Fotboll är viktigt, men de är ju din första förlossning. De är ju stort, för er båda! Gissar att de sista Johan vill är att missa det. Jag håller tummarna att bäbisen kommer när Johan är hemma.

2010-03-22 @ 18:00:59
URL: http://intblyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0