+ 3

La mig igår med känslan av att det är nått annorlunda i kroppen. Hade haft ont på konstiga ställen, bebisen hade varit stilla ovanligt mycket, som för att samla energi, somnade i soffan vid typ halv åtta - åtta. Låg med värmedyna och hade det gott. Vaknade vid 22, svettades som en gris, Johan masserade mina ballonger till fötter. Jag tog en dusch och somnade igen vid 24. Tog en alvedon, preppade näsan med nässpray och somnade igen. När jag sen vaknade var jag sjöblöt och alla känningar var som bortblåsta.

Så nu sitter jag här, det regnar ute och jag har ingen bebis på utsidan kroppen att mysa med. Lason drog till sin far för att snickra ihop till badrummet. Så jag har ingen karl att mysa med heller. Jag är bara tokförkyld. Därav alla småkänningar igår.

11 Lisa
14 Johan, Matilda (kusin)
15 Mormor och Arnt (Johans farfar) Madelene (gissar även på 3180 gram)
16 Lisa L, Lena (ingift moster)
17 Malin (syster) Tommy (morbror) Oskar (kusin)
18 Pappa, Elin
19 Jag
20 Ida (syster)
21 Mamma
22 Carina
25 Malin Starälv
27 Gockan (moster)


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag blir nervös varje gång jag går och tittar på telefonen i hopp om att det ska ligga ett sms där och vänta på mig där det står typ "VATTNET HAR GÅTT" eller "Nu är vi på väg in..".. men icket! Inte ens ett "hej jag har tråkigt" sms ligger där och väntar:P

2010-05-16 @ 18:58:43
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: Tova

åhh, spännande!! Närsomhelst kan det ju ske. Även om det inte blir pang bom som för mig, höhö.

Bara slutspurten kvar!!

2010-05-16 @ 22:53:13
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0