7

Aj, Inge (hon med flottigt hår några inlägg ner) ligger och föder. Hon har ONT! Nu kom bebisen, den var alldeles blå. Jobbigt.

Ikväll åker vi iväg på en liten minisemester. Bebisen är tillsagd att stanna inne av moster Ida idag. Jag har också sagt åt bebisen men jag vågar inte säga för mycket för om den släktar på mig så är det ett "le-barn" som bara skulle komma för att va le! (Inlandsspråk kanske, men le kan man inte riktigt förklara, fast Johan vet vad le är, och det är ju bra).

Mitt liv består mest av TV just nu, så jag vill egentligen bara skriva om unga mödrar och reklam. Typ han som ska tända grillen i Håkans bar, sjukt kul att han nästan håller på att brinna upp!

Det är bara 7 dagar kvar... Om jag inte skriver här eller inte är inne på FB under helgen och kanske måndag så betyder det INTE att jag är inne och föder. Jag har nog bara inget internet. Vi tar med oss Johans dator på resan och hotell brukar ju ha internet så jag kanske kommer skriva mer. Jag skriver nog om matchen. Tjaa... vi får se. Men bli inte hispiga och tro inte att jag skulle ha tur i oturen och få ett barn innan beräknad förlossningsdag. Räkna med 14 dagar till. MINST!

Måndag får den dock gärna börja sin resa ut.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hur ska ni ta er dit? Får du flyga när du är så höggravid?

2010-05-06 @ 18:20:39
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: Vargaa

Det börjar närma sig... :) Spännande o se vad för liten som kommer till er.

2010-05-07 @ 11:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0