BVC, Kajen, Yran och Katten

På BVC gick det bara bra Lisa :) Han har gått upp till 4110 gram och han är nu runt 52-53 cm lång! Hon trodde att han var längre när han föddes men att han var så "ihoptryckt" att dom inte fick rätt längd. Skallen låg på runt 37 - 38 cm tror jag! Stor skalle :) Hans navel har ju trillar bort men det visade sig att det fanns kvar en bit av navelsträngen, så hon smörjde på nånting och då började han gråta ett gråt jag aldrig hört förr. ONT i mig! Johan såg det dock som ett friskhetstecken... Typ "han kan gråta högt!"...

Igår så hamnade jag hos Susanna med Sandra. Vi satt och pratade och hade mysigt, sen gick vi ner på stan en sväng. Det var nånting på Kajen och det var kul att gå ut och träffa lite folk! Sen kom Johan, så vi käkade middag (typ klockan tio... man glömmer bort att äta!!) och sen gick vi hem och myste i soffan.

Idag så kommer Katarina hem från stockholm!! Ååååh va kul det ska bli att få träffa henne! Sen så är det ju brännbollsyran i helgen och jag antar att tid kommer att spenderas uppe på ängarna, beroende på vilket väder det är.

Frans är mer och mer vaken nu, han ligger och skelar när han tittar på en. Skelar och drar ihop munnen, han ser inte direkt smart ut då! :) Sen så har han härmat Johan några gånger när han räcker ut tungan. Johan har fått hålla på en stund men det tar sig! Åååh! Det är fredag! Johan har ingen träning ikväll så han är ledig! Hur sjukt är inte det? :) Weehoo!

Kommentarer
Postat av: Knatti

Weeehooo FREDAG!

2010-05-28 @ 08:50:05
URL: http://intblyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0