Virrig mor

I natt var han borta igen, jag var säker att Johan låg på honom! Det var jobbigt! Jag blev less på mig själv när Johan förklarade att han låg i vaggan och inte under Johan...

Nu ligger min lilla klump på golvet naken och luftar rumpan, jag har lagt en handduk över honom och det var nog tur det för han har kissat, sen så såg jag att han hade bajsat också... mys! Jag la över bajset och vek bort det blöta så han får ligga kvar. :) Stackars lilla rumpan får ju annars bara vara instängd!

Idag ska vi på BVC för första gången, ska bli intressant att se hur stor han blivit! Han är ju nästan tonåring i mina ögon, jag tycker att den här veckan som varit bara har rusat fram och jag får lite panik. Jag vill ju att han ska vara den lilla klumpen som ligger och sover på magen som en groda för all framtid!

Johan har börjat jobba halva dagar så han kan ta ut sina 10 dagar längre! Det innebär att jag och Frans har hela morgonen för oss själva att mysa :) Så nu ska jag göra det!

 
Frans med hans gammelfarmor och gammelfarfar!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag får också lite panik över hur fort tiden går, och då är inte Ludvig en vecka ens!

2010-05-25 @ 16:12:58
URL: http://bebisplaner.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hur gick det på BVC??:)

2010-05-27 @ 19:16:53
Postat av: Emma

jättegrattis till er lilla familjen! och så himla fin han är, frans! nu längtar jag hundra gånger mer till min tur.

2010-05-27 @ 22:13:37
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0