åååh....

Åh.... Jag blir så less och ledsen. Frans fick prova mjölkfri välling igår, han gillare verkade det som!! KUL!!
I natt kräktes han... INTE kul. Min stackars lilla plutt kräktes igen, direkt han får något han verkar gilla så kräks han. Första gröten var han ju helt lyrisk över till en början (tills han började må dåligt av den?) och samma nu... Jag blir orolig. Vällingen var utan mjölk... Kan det vara så att han reagerar på gluten också?

Nää... Nu vill jag bara åka på sjukan och göra det där himla testet! SÅ vi VET!

Nu ska jag dra på Fransen hans overall och dra upp på IKSU spa där mamma Jenny ska testa ett pass på mig och mina mammor! Frans är knäckt, sover fortfarande. Har testat väcka honom men han grymtar till och sen somnar om. Så jag ska smyga på honom overallen och försöka få honom att inte vakna, kommer nog aldrig gå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova majsvälling, snäll mot magen!

2010-11-17 @ 11:45:32
Postat av: Hanna

finns den som mjölkfri?

2010-11-17 @ 11:52:47
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0