bloggtorka? sorry!

Jag orkar inte skriva om natten, för den var jobbig. Kan dra det i korta drag, eller hur man säger. Frans trodde han var ett plåster och varje gång jag flyttade honom en dec ifrån mig så vaknade han efter fem minuter och ville skeda. Då sover man inte så gott, klockan 5.20 fick Johan ta över (han dög tyvärr inte att skeda med så han fick använda vaggan som hjälpmedel). Han vaggade Frans till sömns några gånger... Det är drygt! Sen när vi väl steg upp så märkte vi att Frans hade bajsat i sömnen (väldigt lite och det luktade inget, jag luktade flera gånger i natt för att se om det var det som var felet, men kände inget) och hans stackars pung och området runt omkring var alldeles rött och irriterat, direkt man nuddade med en tvättlapp så började stackarn gråta! Bepanthenen tog självklart slut... Johan köpte inotyol och nu ska det smörjas och luftas!

I helgen har vi varit hos Johans mamma och haft det så skööönt! Så himla mysigt att få komma hem till någon annan och sova över. Komma bort från sin egen trånga lilla lägenhet! I fredags såg vi apans sista spelning. Väldigt bra och väldigt roligt!! Det var så många man tyckte om som var där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0