Det hände nånting i natt....

Nått har hänt, jag tror minsann att gröten börjar göra verkan. Igår när vi kom hem från Jontes kalas så piggnade Frans till lite. Jag gjorde en portion gröt och han åt upp det + några skedar katrinplommonpuré o vatten. Jag ammade innan han somnade och han somnade kanske nio, sov till halv tre, ammade och somnade om. Jag vaknade en gång till och gav honom tutten och vips så var klockan 6 och Johan steg upp, Frans låg fortfarande i sin säng och sov. Jag somnade om och klockan kvart över 8 så vaknade Frans. Käkade och småsov till kl 9 med mig i sängen. Hallelulja moment! Det var fantastiskt att vakna och veta att jag sov mellan 00-08.15 med bara två avbrott osm berodde på Frans! Min lilla räddare i nöden! Hoppas bara att trenden håller i sig! Ni får se imorn!

Jag har fått en blogaward av Angelica och jag ska själv utse 5 bloggar som jag tycker förtjänar en! Det får ni se senare idag! :)

Pus! (Betyder var på latin)

Kommentarer
Postat av: evelina

grattis till fin-frans på hans namnsdag!

2010-10-04 @ 13:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0