Hela natten lång!

Tjo!
Ni kan inte gissa vad jag ska berätta! Vet ni vem som sov HELA natten utan att äta? Jooo Frans! (och jag och Johan) Fast han ville ha tutten tre gånger, men det är ju inte hela världen! Hoppas hoppas hoppas att det håller i sig! Skulle vara skönt för då kan Johan börja ta huvudansvaret under natten nån helg framöver. Det betyder också att jag kanske kommer att lära mig att sova mer än 3 timmar i sträck!

Min BVC sköterska sa i början att bebisar som har ont i magen brukar vilja äta mer, trots ont i magen, för att få igång den så det onda åker ut. Det kanske är det han han hållit på med under nätterna, kanske sovit oroligt för att han inte riktigt mått super.

Igår när vi var på OBS och kollade efter mjölkfria alternativ till Frans så satt han där och kollade på fötterna och sa "mamma", vi gapade till och jag flinade åt Larsson. Han flinade tillbaka och nu kommer han ligga i hårdträning så Frans kan säga pappa snart. Men jag vet att det inte är "mamma" som i mamma utan som i att sätta ihop vokaler och konsonanter. Skulle lika gärna kunnat vara "da da da", nu ligger han och säger "madö"... Hoppas att han inte menar "mamma - dö!" :) Han säger också "abaa"

I helgen drar vi till Hällnäs! SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så SKÖNT!

2010-10-22 @ 14:34:32
URL: http://myranludvig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0